subota, 8. rujna 2012.

Magazin Sensa

Čitate li Sensu - magazin za sretniji život? U rujanskom broju, uz mnoštvo odličnih tema, u Sensi možete čitati i moju reportažu o izvornoj prehrani - Povratak mudrosti naših predaka.

Druge zanimljive teme: Karma, Poželi i ostvari, Energetsko čišćenje, Stres i nadbubrežne žlijezde, Čarobni štapić za sretniji život, Kako u krizi pronaći izvor spokoja i mira, te mnoštvo tema o hrani, kulturi i putovanju, divnih priča iz psihologije i duhovnosti, kao i savjeta za ljepotu... Odličan magazin!

2 komentara:

  1. Jako sam sretna nakon što sam otkrila ovaj blog.Toliko korisnih savjeta,informacija,iskustava,prijedloga...Oduševljena sam.Budući imam velikih problema sa zdravljem i dalje vas pratim i rado čitam!
    Srdačan pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sensa me ugodno iznenadila. Naravno, prvo sam pročitala tvoj članak. E, tu nije bilo iznenađenja, izvrsno napisan tekst kako ti to inače radiš :-).

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.